Stranice

Payoneer - troškovi godišnjeg održavanja računa

Godišnje održavanje računa - $29.95 

Godišnje održavanja Payoneer računa se plaća od raspoloživih sredstava. To znači da ćete platiti održavanje Payoneer računa, samo ako imate novca na raučunu, ne mogu vam drugačije naplatiti. 

Troškovi godišnjeg održavanja Payoneer kartice
Ako se ovaj trošak podeli, on na mesečnom nivou iznosi oko $2.5 mesečno, što je u proseku isti iznos koji vam naplaćuje bilo koja banka za sličnu karticu.
Ako se registrujete preko OVOG LINKA, kada vam ukupne uplate na kartici dostignu cifru od $100, Payoneer će nas (u roku od mesec dana) nagraditi sa po 25$.
Pročitajte detaljno uputstvo o teme kako da naručite Payoneer karticu.

1 коментар:

  1. Nakon što sam završio fakultet, nije bilo posla, pa sam odlučio napraviti mali biznis, ali novac nije bio dovoljan, zatvorio sam tvrtku, postalo mi je jako teško, bio sam jedino dijete svojih roditelja i mojih roditelja . Oboje su stari, vjeruju mi ​​u svakodnevnu prehranu, jednog dana dok sam surfao internetom ugledao sam post o tome kako ova NOVA ZAMJENJENA KARTICA ZAPISANOG bankomata može hakirati bankomat i podići veliku količinu novca pa sam kontaktirao s tvrtkom putem vaše e -pošte . Na moje najveće iznenađenje, karticu sam primio nekoliko dana nakon što sam za karticu platio malu naknadu. Ta prazna bankomat kartica izvrstan je i divan proizvod. Nikada ne bih vjerovao da sve ove stvari koje danas imam mogu steći s ovom velikom radošću u srcu, zato i prenosim radosnu vijest ... Život je biti pozitivan i strpljiv, u vjeri da velike stvari mogući su i mogu se dogoditi u nekoliko sekundi ... BRAIN HACKERS TECH WORLD mi je promijenio život ... Hvala Bogu što možete poslati e -poruku na VIA (brainhackers@aol.com)

    ОдговориИзбриши